نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

...؟.؟

1392/3/11 14:03
41 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم

نمیدانم که دانستی دلیل کریه هایم را

نمیدانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که میدانی که من عاشق بودم وهستم

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

نازنینم همیشه عشقم هستی و خواهی بود

بابای خسته ی نورا روزت مبارک ساعت ١ نصفه شبه خوابم نبرد دیدم شما به خواب نازی رفتین عزم نوشتن کردم و نوشتنی که جمله بندی نداره آخه منم خسته ام ولی بنا به دلایلی خوابمون نبرد که نبرد خودمان همعلت ندانستیم؟؟؟!!!!گفتیم حد اقل بنویسیم

سایه ی پر مهرتو بالای سرمون نیاز داریم همیشه با ما باش

امسال اولین ساله که با کلمه ی پر مهر پدر روزت تبریک گفته میشه

کره مربای من دوست دارم

در این شب بزرگ از خدای مهربون سلامتی رو واسه ی همه ی باباهای دنیاخواهانم و بهترین هارا برایت آرزو کردم

بابایی امیدوارم از کادوت خوشت بیاد گر چه ذره ای از محبت هاتو جبران نخواهد کرد حالا نورا بزرگ شد میگه کادو حتما شورتهخندهقهقهه

نه گل مامان واسه بابایی یه کفش از چرم مشهد گرفتیم که چرم مشهد نیستقهقههگریهواسه چی میخندی خببابایی خودش اونو پسندید مامانی هم دقیقا همون مقدار پول داشت بزرگ شو گلم دوتایی میریم واسه بابایی کادو میگیریم از اون گروناشمتفکر

EXniniweblog.comEX

و اما پاسخ بابایی

سلام عسل بانوی من
ازمتن زیبات ممنون. از کادویی هم که خریدی ممنون. من راضی نیستم خودتو بزحمت می ندازی.
بوس بوس بوس

از نورای گلم ممنون که باعث پدر بودنه منه
. انشاالله بتونم پدر خوبی باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)